22 Şubat 2012 Çarşamba

Harika Örgü Bolero Modelleri

                                                                 

                           

                                                           

                             
     
                                                                    

Boleroları çok seviyorum özellikle başkasının üzerinde görünce hoşuma gidiyor ama nedense ben kendim bir türlü giyemiyorum.Neden biliyorum.
 Kesinlikle bir tane öreceğim kendime böyle resimlere iç geçirmekle olmayacak.
Bu güzel modellerin daha fazlası aşşağıdaki linkte...
BURADA


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve paylaşımlarım hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.