18 Ekim 2016 Salı

Ayıcıklı Bebek Ceketi- Çift Taraflı




Yine bir bebek ceketi ile geldim bloguma,Çift taraflı oldukça kullanışlı bir model.Ceketten öte tam bir kışlık mont diyebilirim.
 Bu cici ceketimiz nasipse Almanya yolcusu bebiş iyi günlerde sağlıcakla giysin inşallah.
Bu modelden daha önce yeğenime örmüştüm. 
BURADA yayınlamıştım. Açıklamasını eklemiştim.
Kaç tane ördüm sayısını bilmiyorum ama çok ördüğüm bir model diyebilirim.
 İpim: Nako Minnoş Lüks
 Şiş: 3,5 numara
                                                                               

2 yorum :

  1. çok beğendim son iki ceketi de şiş ve tığ bir arada nefis olmuş. çift yönlü örmek gözümde büyüyor hep:)))

    YanıtlaSil
  2. Sağol Haticem benim çok sevdiğim bir model,sen örersin canım sadece başlayana kadar :) Öpüyorum.

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve paylaşımlarım hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.