18 Mart 2015 Çarşamba

Rexona'dan Black+White,Fikrimühim Hediyem






Günaydın blog dostları hepinize güzel bir gün diliyorum.
Bugün sizlerle Fikrimühim'den gelen güzel hediyemi paylaşmak istiyorum.
Rexona'nın yeni ürünü  Black+White.
Kitimizin içinde Bay ve Bayan deodorantı olarak iki güzel ürün var.
Öncedende Rexona Deodorant kullanan biri olarak bu ürünün de beni memnun edeceğine eminim.
Ben siyah ve koyu renkli kıyafetleri tercih eden biri olarak Rexona'nın bu ürününü deneyip en kısa zamanda raporumu yazacağım.
Yeni postlarda buluşmak üzere.Kendinize iyi bakın.
Sevgiler gönderiyorum.

2 yorum :

  1. ben beğendim yaz için ve ben gibi kışın koyu renk giyenlerin çok işine yarayacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede cnm koyu renkler için çok iyi olacak,İkisi de güzel.

      Sil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve paylaşımlarım hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.