24 Şubat 2015 Salı

Hassas şal-Yeni Ördüm Bitirdim.






Merhaba blogcanlar,
Sizlerle yeni ördüğüm bir şalı daha paylaşmak istiyorum.
Aslında bakılınca çok zor değil diyebilirsiniz ama bu şal beni biraz uğraştırdı.
Kartlarındaki bazı işaretlerin anlamını bilemediğim için bayağı araştırdım ve sonunda kendime göre ayarlamalar yaparak ördüm.
Veeeee ortaya bu güzel şal çıktı.
Bu şalımızıda yine Alize angora gold ile ördüm.
Umarım sizlerde beğenmişsinizdir.
Hani derler ya ilmek ilmek dokudum inanın öyle oluyor.
Örenler ve emek verenler beni daha iyi anlayacaklardır.
Benden bu günlük bu kadar,sizlere güzel bir gün diliyorum.
Selam ve sevgiler gönderiyorum.

10 yorum :

  1. Lindo. um xaile precioso. Parabéns
    Abraço
    Nélia

    YanıtlaSil
  2. Şahane olmuş, ellerinize, gözlerinize, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lale hanım güzel yorumunuz ve ziyaretiniz için çok teşekkürler.

      Sil
  3. Harika bir şal olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. bayıldım harıka olmus ablacım elıne saglık sanırım cok sabır gerektıren bır moıodelll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Gülenciğim,evet cnm biraz dikkat gerektiren ve sabır isteyen bir model.Sonucu görünce yorulduğuna değiyor.

      Sil
  5. Çok güzel olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve paylaşımlarım hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.