7 Kasım 2014 Cuma

Kruveze Erkek Bebek Hırkası-Açıklamalı

                                                     SATILIKTIR
                                        Model 0-1 yaş  ölçülerindedir.

Günaydın sevgili blog dostları yeni günde hepinize selam ve sevgiler gönderiyorum.
Bu postumda sizlerle yeni ördüğüm bu güzel ceketi paylaşmak istedim.
Modeli sevgili arkadaşım Canan blogunda açıkladı.
Örmek isteyenler arkadaşımın sayfasını ziyaret edebilir.BURADA
Küçük beyler için harika bir model eminim sizlerde beğendiniz.
Modeli uygularken  Provisional Cast-on   başlama tekniği ile başlıyorsunuz.Size zor gelirse düz lastikte örebilirsiniz.
Benden şimdilik bu kadar Yeni cicilerimle tekrar görüşmek üzere.
Kendinize iyi bakın sevgiyle muhabbetle kalın.

Başlama videosu: 

http://www.knittinghelp.com/video/play/invisible-provisional-cast-on




2 yorum :

  1. Goncacığım ellerine, kollarına sağlık. Çok ama çok güzel olmuş. Değişik çalışmalarda buluşmak üzere öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canancığım,Güzel açıklaman ve paylaşımın için ayrıca teşekkürler.Bende seni çok öpüyorum cnm sevgiler.

      Sil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve paylaşımlarım hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.