28 Ağustos 2014 Perşembe

Kuzum'un Cepken Yeleği


Merhaba blogcanlar;
Bir süredir eklenmeyi bekleyen ama bir türlü eklenemeyen yeleğimizi nihayet bugün ekliyorum.
Bir çok forum ve blog da gördüğünüz kolay örülen ve bir o kadar da şirin bir yelek.
Bu yeleğimizi henüz on aylık olan yeğenime ördüm.Sırada abisi var şimdi ona örüyorum.
Çok beğendiğim bir model di uzun zamadır örmeyi düşünüyordum. 
Kuzularım iyi günlerde güle güle giysin.
Hala olmak çok güzel,hele birde böyle örüp örüp üzerlerinde görmek ayrı bir zevk.
Rabbim isteyen herkese evlat sevgisini,yeğen sevgisini tattırsın.
Hepinize selam ve sevgiler gönderiyorum.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve paylaşımlarım hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.