22 Temmuz 2013 Pazartesi

Çiçek Motifli Çantam Bittiii


 Nihayet sıcaklardan bunaldığım bu günlerde bir motif  bir motif daha derken bitirebildiğim çantamı
sizlere sunuyorum.Birkaç resim çekip ekledim.Örmek isteyenler için yardımcı olacaktır.
İnternette de çok kolay ve sık bulunan bir model.Bilmeyen yoktur sanırım :)
 Saplarını halkalardan yaptım.Daha doğrusu hazır sap yapmayı düşünüyordum ama istediğim gibi bulamayınca böyle bir sap ördüm.Nasıl olmuş?
Bunlarda motifleri 28 motiften oluşuyor çantamız.Kenarlarına 4 tane ayrı kare motif yapıyoruz.



 Çantamızın içine astar dikmeden olmaz tabi.Bende az çok bildiğim dikiş bilğimle dikmeye çalıştım.
Makinem ara sırada olsa işe yarasın dedim:) Aslında dikiş dikmeyi çok seviyorum ama nedense örmekten fırsatmı bulamıyorum nedir hep ikinci planda kalıyor.Yada benim burcumun özelliğinden olsa gerek çabuk sıkılıp başka işlere geçiyorum...

 Evde bulduğum puantiyeli kumaştan iç astarını oluşturdum.Mıknatıslı çıt çıt alıp geçirdim.Resimlemeyi unutmuşum siz anladınız nasıl olduğunu sanırım.Fenada olmadı yani çantamı çok sevdim.Umarım sizlerde beğenmişsinizdir.

2 yorum :

  1. çok güzel olmuş... renkeleri sapı astarı... ellerine sağlık ablam...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim yaseminim,beğendiğine sevindim canım.Çok öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve paylaşımlarım hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.