21 Kasım 2012 Çarşamba

Tığ İşi Salkım Atkı


Harika bir model.Uçları biraz oyalayıcı olsada bence sonuç için katlanılabilir :)
Eskiden dantel masa örtüleri örerdik,şimdi az da olsa ören var sanırım.
Ben masa örtüsünün kenarına komple bu kurtçuk denilen kenar dan yapmıştım,tabi hangi akla hizmet yaptım bilmiyorum.İnanın bitmek bilmemişti.Düşünsenize birde incecik 60 numara dantel ipliği ile ör ör bitmez :(zaten  son oldu bir daha mı dedim aslaaaaaa :D
Neyse uzun lafın kısası örmek isteyenlere kolay gelsin.
Model netten alıntıdıt.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve paylaşımlarım hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.