13 Nisan 2012 Cuma

Tığ İşi Mini Şal-Şemalı



Model netten alıntıdır.

6 yorum :

  1. son modellerinize hayranım canım yaa bir kısmı da benim dosyamda var ama bakıp iç geçiriyorum sadece:))))

    YanıtlaSil
  2. arkadaşım hep bizler için harika modeller ekliyorsun paylaşıyorsun teşekkürler canım öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. Haticem canım aralarından bazılarını örelim cenım:))

    Fundacığım ben teşekkkür edeirm canım...

    YanıtlaSil
  4. tanıştığıma memnun oldum canım
    :)
    çok hoş paylaşımlar
    bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  5. tanıştığıma memnun oldum canım
    :)
    çok hoş paylaşımlar
    bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  6. Bizleri bilgilendirdiğiniz için kilo verme merkezleri adına teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve paylaşımlarım hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.