9 Şubat 2012 Perşembe

Şaç Örgülü Bere Modeli



11 yorum :

  1. ablacım harikasın şu şiş işini bir gün bende senin kadar güzel yapar mıyım ki:)

    YanıtlaSil
  2. Yaseminciğim sağol canım,Yaparsın canım neden yapmayacaksın senin kadar hamarat birimi söylüyor bunu:))

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık, sahibi güle güle kullansın canım:))

    YanıtlaSil
  4. cok guzel bere modeli

    mari

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım sağlıkla giyilsin.öptüm

    YanıtlaSil
  6. NASIL YAPILDIĞINIDA YAZSAYDINIZ İYİ OLACAKTI ÇÜNKÜ BENDE ÖRMEK İSTİYORUM:)))

    YanıtlaSil
  7. Ablacığım nasıl yapıldığını anlatabilir misin? Gerçekten çok güzel olmuş bende örmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  8. Adsız arkadaşım açıklamasını forum sayfamızda paylaştım.En kısa zamanda burdada paylaşırım.
    Forum sayfamızada bekleriz...

    YanıtlaSil
  9. selam canım bloga çok şık bere ve şallar ekledım eklemek ıstersen zsevgıler

    YanıtlaSil
  10. Sağol ablacığım tabiki eklerim ne demek.Sevgiler

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve paylaşımlarım hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.