23 Temmuz 2011 Cumartesi

Hediye Şallarım

Merhaba arkadaşlar nasılsınız umarım herkes iyidir.Ben sıcaklar haricinde çok şükür idare ediyorum.
Sizlere iki güzel şal modelini resimlemek istedim.Bu şalları bana sevgili arkadaşım Hümeyra sürpriz yapıp örmüş,kendisine burdanda bir kez daha teşekkürlerimi gönderiyorum.Ellerine emeklerine sağlık canım arkadaşım.Gönlü güzel yüreği güzel arkadaşım Allah seninde gönlüne göre versin.Arkadaşımın güzel şallarına bakmak isterseniz sitesinin adresi:
http://humeyraninguncesi.blogspot.com/



4 yorum :

  1. hayırlı olsun,iyi günlerde nasip olsun çok hoşlar ellerine sağlık hümeyra hanımın...

    YanıtlaSil
  2. http://beluzaranne.blogspot.com30 Temmuz 2011 07:55

    gunaydın humeyra hanımın ellerıne sağlık ule gule kullnın

    YanıtlaSil
  3. Şallar süper güzel canım Güle güle sağlıkla kullanasın..Hayırlı ramazanlar diliyorum sevgiler..

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve paylaşımlarım hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.