13 Eylül 2016 Salı

Menekşe Motif'i Yapım Aşamaları

Merhaba sevgili blog dostları,Öncelikle hepinize iyi bayramlar diliyorum.
Ailenizle,sevdiklerinizle sağlıklı,huzurlu,mutlu nice bayramlar diliyorum.
Ben bu bayram gününü evde geçiriyorum. Benim gibi evde geçiren blog arkadaşlarımla bu cici battaniyemin motif aşamalarını paylaşmak istedim.
 Bu motifi çok seviyorum daha önce de birkaç yerde kullanmıştım. Hatta bir benzerinden çanta örmüştüm. BURADA


 Resimlerle motifin aşamlarını eklemek istedim. Hepinizin bildiğine eminim ama yine de aramızda örmek isteyenlere fikir olsun .

Burada düz motifin nasıl örüldüğünü resimledim.
 Bu resimde motifin yapım aşamasını resimledim. Sanırım net olarak anlaşılıyordur.
 Ördüğüm ipin markasını soran arkadaşlarım oluyor.
Alize diva(silk effect)
Tığ no:2
 Lila ve beyaz renkten 2 tane diğer renklerden birer tane kullandım. Daha büyük yapmak isteyenler ona göre alsınlar.
Benim battaniyem 73x73 cm ebatlarında oldu. Yani öyle sarıp sarmalayacak bir battaniye değilde daha çok şöyle üzerine örteceğimiz bir battaniye :)
 Örmek isteyenlere kolay gelsin.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve paylaşımlarım hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.