1 Temmuz 2016 Cuma

Tavşan Kardeş Bebek Battaniyesi

Bu şirin battaniyemizde sahibi ile buluştu.Yumuşacık pofidik bir battaniye oldu.
Ördüklerim beğenilince ve geri dönüşleri güzel oldukça çok çok seviniyorum.
Çok şükür bu güne  kadar hep güzel işlerle sevdiklerimi sevindirdim inşallah bundan sonrada hep böyle olsun. 
 Örerken çok özeniyorum elimden geldiğince temiz çalışmaya dikkat ediyorum.Sonuçta hepimiz güzel işler yapmaya çalışıyoruz.Benim gibi örgü sever arkadaşlarım ne demek istediğimi anlıyorlardır.
Rabbim bundan sonrada utandırmasın.



6 yorum :

  1. Tavşilerini yerim seninn. battaniye sepetinden mi çıkmış o sevimli şey ellerine sağlık canım.
    Özledim çokkk. Bayramdan sonra uzatmadan buluşalım:)

    YanıtlaSil
  2. Senin canın sağolsun tatlım :) evettttt sepetinden fırlamış. Bend eçok özledim en kısa zamanda buluşalım.Öpüyorum tatlım.

    YanıtlaSil
  3. Tavşanın yapılışını sayılarıyla beraber anlatabilir misiniz? Teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Kusura bakmayın Gülcan hanım mesajınızı yeni gördüm.
    Tavşancık kafa:
    12 ilmek başla yanlardan 1 er arttırarak 20 ilmek olana kadar ördüm.
    20 ilmek olunca 12 sıra hiç arttırmadan ördüm.
    Sonra 10 ilmek kalana kadar yanlardan keserek örüp bitirdim.
    Kulaklar:
    6 ilmek başla yine yanlardan 10 ilmek olana kadar ördüm sonra 10 ilmek olunca 4-5 cm arttırmadan örüp eksilterek 4 ilmeğe düşürüp ve bitirdim.

    Patiler:
    8 ilmek başladım yanlardan 1 er arttırdım 10 ilmek olacak 8-10 sıra örüp aynı şekilde bitirdim.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  5. Iyi aksamlar tavsanin ipi nasi bisey. Ve yapilisini gosterirseniz cok coook sevinirim yeni torunum oldu ona orcem pek orgu biliyorum aciklamali olursa cok iyi olur tesekkurler hasibe adim yeni katildim

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Hasibe hanım Antibakteriyel ip ile örmüştüm. Allah analı babalı büyütsün.
    Yapılışı verdiğm linkte var. Kolay gelsin.
    https://hamaratablam.blogspot.com.tr/2016/12/tavsanl-bebek-battaniyesi-acklamas.html

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve paylaşımlarım hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.