11 Nisan 2016 Pazartesi

Patik'li Bebek Pantolonu-Açıklamalı

Yeni haftaya başlarken hepimize sağlık,huzur,ve mutluluk diliyorum.
Sanırım iki sene  önce yeni  doğacak yeğenime örmüştüm. Canım kuzum artık büyüdü kelimeler yarım yarım çıkıyor ve konuşuyor çok şükür Rabbim bütün evlatlarımızı sevdiklerine bağışlasın. Şimdi bana video çekip gönderiyorlar Ala en eni sevommm.Meali: Hala ben seni seviyorum :)gibi sevgi sözcükleri ile beni mutlu ediyor.
Bu pantolonu forum sayfamızda arkadaşlarla örmüştük.Açıklamasını buraya eklememişim,eklediysemde bulamadım :)
Artık unutkanlık hat safhada,Kusuruma bakmayın ;)
Resimlerle açıklamaya çalıştım umarım örmek isteyenlere faydası olur.
Sayılarını arttırarak daha büyük yapabilirsiniz.
Kolay gelsin.











2 yorum :

  1. Ne güzel olmuş ellerine sağlık kızım doğduğunda da anneannem kızıma örmüştü.
    senelerce kullandı çok da dayanıklı oluyor maaşallah

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Esmanur hanım evet çok kullanışlı bir model,Bende bebeklerde çok severim.Ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve paylaşımlarım hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.