20 Ekim 2014 Pazartesi

Baykuşlu Yeni Süveter Ördüm.

                               SATILIKTIR
                                  Model 1-2 yaş için örülmüştür.
Merhaba sevgili blogcular,
Elimdeki ipleri değerlendirmeye devam ediyorum.
Bu cici süveteri face den bir arkadaşıma açıklama hazırlarken ördüm.Baykuşlu modelleri çok seviyorum.
Hem açıklama hazırladım hemde ipim değerlendi.
İpim Nako saten,4 numara ile ördüm.
Ben biraz modelde değişiklik yaptım.
Model yabancı bir siteden örmek isteyenler için aşşağıya linki ekledim.

Kaynak: BURADA

4 yorum :

  1. Çok güzel olmuş Goncacığım, ellerine sağlık, sende benim gibi bir taraflarını değiştirmeden duramıyorsun. Biraz değişiklik yapınca o model tamamen bana aitmiş gibi geliyor. Kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canancığım çok teşekkürler,aynen öyle cnm illaki bir yerleri değiştirecem.SEvgiler gönderiyorum.

      Sil
  2. Ellerine sağlık Goncam rengi de modeli de çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol haticem çok teşekkürler cnm,Sevgiler.

      Sil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve paylaşımlarım hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.