22 Mayıs 2013 Çarşamba

Kadife İpten Bebek Battaniyesi ördüm




Merhaba blog dostlarım hepinize sevgilerimi gönderiyorum.
Bu günlerde pek birşey öremiyorum bileğimde ve boynumda biraz sorun yaşıyorum.Dr kesinlikle örmeyeceğimi ve dinlendirmem gerektiğini söyledi.Benim için çok sıkıcı bir durum olduğunu söylemeliyim.
O kadar alışmışım ki örmeye sanki hayatımda birşeyleri eksik yapıyor hissine kapılıyorum.
Sizlere netten beğendiğim ve sizlerin işine yarayacağını düşündüğüm alıntı paylaşımlarımla blogumda buluşmaya devam ediyorum.
Arada kaçamak örgülerim olursa ki olacak gibi :) paylaşmaya devam edeceğim.Kaçamak diyorum sağolsun eşim evde gözetim altında tutuyor :) Benim rahat durmayacağımı biliyor.
Bende tabiki elime şiş ve tığ alamıyorum.İnşallah bu günlerimizde geçecek.Rabbim dermansız dert vermesin.
Uzun lafın kısası dr gitmeden  önce başladığım bir battaniyem vardı bitirdim ve sizlerle paylaşmak istedim.Çok zevkle ördüğüm bir battaniye oldu.Hem basit hem çabuk bitiyor.
HİMALAYA DOLPHİN BABY COLORS kadife ip ile ördüm.Yumuşacık bir  battaniye oldu.
Bakalım hangi bebişe kısmet olacak.
Güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle kendinize iyi bakın. SEVGİLER 



14 yorum :

  1. canım çok şeker olmuş ellerine sağlık, şanslı bebek güzel günlerde güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nimetim ben bu mesajı yeni gördüm canım :) sağol teyzesi erdem paşaya nasip oldu...

      Sil
  2. Ellerine sağlık çok güzel olmuş. Peki bu battanyeye kaç tane yıp gidiyor???

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Battanye şahane olmuş. ellerinize sağlık. Bu ara geçmiş olsun.
    Merak ettim ama bu battanyeye kaç tane yıp gidiyor??? eğer sır değilse tabiki :)

    YanıtlaSil
  4. Zhanara hanım 4 yumak aldım sanırım 3,5 falan gitti,Ne demek tabiki sır değil :)

    YanıtlaSil
  5. cokk cok gecmis olsun insallah..kac ilmekle basladiniz birde duz orgu degilmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Emine hnm 7 numara şiş ile 100-110 ilmek başladım.Siz istediğiniz büyüklükte başlayabilirsiniz.Kesme şeker örneği şeklinde ördüm.

      Sil
  6. merabalar aynı battaniyeden yaptım ama tavşanı diktiniz mi yapıştırdınız mı anlayamadım yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben diktim yapıştırma belki yıkanırken çıkabilir diye düşündüm.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. İstediğiniz şekildedüz yada haroşa örebilirsiniz.Ben kesme şeker modeli ördüm.

      Sil
  8. Merhaba kenarlarina nasil kurdele gecirdiniz suan bnde bundan yapiyorum da

    YanıtlaSil
  9. Merhaba kenarlarina nasil kurdele gecirdiniz de bnde suan bataniye yapiyorum yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Yeşim hanım.Battniyenin ipi yumuşak bir ip kalın şiş ile örülüncede aralardan geçirmek kolay oluyor.

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve paylaşımlarım hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.