12 Aralık 2011 Pazartesi

Dalmaçyalı Bebek Takımı

Model İnternetten Alıntıdır.

2 yorum :

  1. goncacım çok güzelmiş bunlar bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir modelmiş..arşiv öyle kabarıkki bende neler var neler örülecek:)) cnaım çift yapraklı baktüsün yapılışını sormuşsun yanılmıyorsam eğer bir tane ördüm ama bitmişi pekde hoşuma gitmedi kullanışlı gelmedi bana ikinciyi örmeye elim gitmedi bu sebeblede açıklamasını yayınlayamadım..ama inşaAllah müsaid bir zamanda başlangış kısmından 3-5 yaprağa kadar anlatmayı planlıyorum..elimdede yetiştirmem gereken siparişler var bakalım hayırlısı artık..

    YanıtlaSil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve paylaşımlarım hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.